Operator call-center

Responsabilități:


– Va cauta si contacta potențialii clienți;
– Va discuta zilnic cu clienții companiei și cu potențialii clienți;
– Va menține mereu legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora;
– Va face apeluri telefonice pentru stabilirea noilor parteneriate;
– Va scrie și va răspunde la e-mailuri;
– Va discuta, negocia si semna contracte;

 

Cerințe:


– Vorbirea fluentă a limbilor Română, Rusă și Engleză.
– Fire responsabilă și comunicabilă.
– Experiență în vânzări minim 1 an;

 

Compania ofera:


– angajare oficială;;
– activitate intr-un mediu dinamic si profesionist;
– birou si conditii confortabile de munca într-un oficiu modern;
– conditii de munca într-un oficiu modern;
– telefonie corporativă;
– regim de lucru: Luni – Vineri, 09:00-18:00;

 

Pentru aplicare puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email hr@tunad.md