Secretar(ă)/ asistent(ă) al directorului
Responsabilități:
– organizarea locului de muncă a Directorului;
– organizarea întâlnirilor de afaceri ale șefului;
– organizarea călătoriilor de afaceri ale șefului și colaboratorilor;
– îndeplinirea însărcinărilor primite de la conducere;
– traducerea documentelor și corespondenței (RO-RUS, RO-Eng, RUS-Eng.).
– va asista Directorul în activitatea sa zilnica;
– va interacționa cu partenerii companiei și le va oferi rezolvarea la – diverse probleme;
– va scrie și va răspunde la e-mailuri;
Competențe principale:
– orientarea spre lucru cu oameni;
– sociabilitatea;
– capacitatea de a lucra în situația multitasking;
– capacitatea de a prioritiza;
– politețe, corectitudine;
– rezistență la stres;
– capacitatea de a lua decizii rapid în diferite situații.
Cerinţe:
– studii superioare;
– experiență de lucru de la 2 ani;
– cunoașterea perfectă a limbilor română, rusă, engleză;
– cunoașterea programelor informatice de bază;
– disponibilitate de program prelungit ( daca va fi cazul );
– disponibilitate de a calatori in afara tarii ( daca va fi cazul );
– punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
– capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită;
Compania ofera:
– angajare oficială;;
– salariu motivat si la timp;
– activitate intr-un mediu dinamic si profesionist;
– birou si conditii confortabile de munca într-un oficiu modern;
– conditii de munca într-un oficiu modern;
– telefonie corporativă;
– regim de lucru: Luni – Vineri, 09:00-18:00;
Pentru aplicare puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email hr@tunad.md