Secretar(ă)/ asistent(ă) al directorului

Responsabilități:

 –  organizarea locului de muncă a Directorului;
 –  organizarea întâlnirilor de afaceri ale șefului;
 –  organizarea călătoriilor de afaceri ale șefului și colaboratorilor;
 –  îndeplinirea însărcinărilor primite de la conducere;
 –  traducerea documentelor și corespondenței (RO-RUS, RO-Eng, RUS-Eng.).
 –  va asista Directorul în activitatea sa zilnica;
 –  va interacționa cu partenerii companiei și le va oferi rezolvarea la –  diverse probleme;
 –  va scrie și va răspunde la e-mailuri;

 

Competențe principale:

 –  orientarea spre lucru cu oameni;
 –  sociabilitatea;
 –  capacitatea de a lucra în situația multitasking;
 –  capacitatea de a prioritiza;
 –  politețe, corectitudine;
 –  rezistență la stres;
 –  capacitatea de a lua decizii rapid în diferite situații.

 

Cerinţe:

 –  studii superioare;
 –  experiență de lucru de la 2 ani;
 –  cunoașterea perfectă a limbilor română, rusă, engleză;
 –  cunoașterea programelor informatice de bază;
 –  disponibilitate de program prelungit ( daca va fi cazul );
 –  disponibilitate de a calatori in afara tarii ( daca va fi cazul );
 –  punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;
 –  capacitate de organizare a timpului și sarcinilor cu respectarea termenelor limită;

 

Compania ofera:

 –  angajare oficială;;
 –  salariu motivat si la timp;
 –  activitate intr-un mediu dinamic si profesionist;
 –  birou si conditii confortabile de munca într-un oficiu modern;
 –  conditii de munca într-un oficiu modern;
 –  telefonie corporativă;
 –  regim de lucru: Luni – Vineri, 09:00-18:00;

 

Pentru aplicare puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email hr@tunad.md